Trött

Sitter här i klassrummet och väntar på att lektionen ska börja. Men jag håller typ på att somna, är så himla trött.. =/ Fast jag vet vem jag ska skylla det på..! ;P(a) Aja, det är bara att göra det bästa av situationen. Men aa, det är inte så skönt att ha en lång dag i skolan idag då, från 8.20 imorse till 16.00, och sen ska jag ner till hallen och träna nybörjarna i klubben så jag kmr inte komma hem förns vid närmanre halv sju-sju.. Får la hoppas att dagen ändå trots allt går ganska snabbt.
När man vakna imorse så regna det ju ute också, det gjorde ju inte hela saken bättre precis.. Usch, det blir ju kallt ute igen då ju. Men aa, man får väl tänka på det på den bra sidan, att alla blommor får vatten, elr nåt ;P haha

Puss på er
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0