Tävling




Jag har precis hittat in på Anna Lundhs blogg, ni vet Anna som var med i Robinson 2009. Det var lite kul, att man kom in på hennes blogg helt plötsligt och fick läsa lite mer om henne :)
Jag såg också att hon har anordnat en tävling där man som tjej kan vinna en bikini från Henri Lloyd (man kan även vinna en piké om man är kille) och jag tyckte att det var en ganska snygg bikini man kunde vinna, plus att jag behöver en ny, så då tänkte jag att man kunde vara med och tävla. Det skadar ju inte att försöka, eller hur ;P
Bikinin och pikén kommer båda från Seglarshoppen där de även har massa andra kläder också.

För att komma till tävlingen, klicka HÄR :)

Önska mig lycka till vett jag ;)(a)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0