Earth Hour

Ikväll kl. 20.30 är det ju Earth Hour, och för alla er som inte vet vad det är så är det så att överallt på många ställen i världen så kommer man släcka ner allting i en timma för att uppmärksamma frågan om att minska energiutnyttjandet för att minska utsläppet av växthusgaser (okej, jag kopierade det från wikipedia för jag visste inte hur jag skulle formulera det själv, men iaf ;P). Kommer ni att släcka ikväll då? Jag kommer nog släcka det mesta, men eftersom det är Robinson samtidigt som man ska släcka och så, så kmr jag ha tv'n på iaf (a)




Lägg märke till att det står att Earth Hour ska vara lördagen den 29:e mars och det är ju fel. Det är ju idag det är lördag och det är idag det ska vara, och visst är det väl så att det är den 28:e mars idag? ;P  Haha, miss från dem där asså (a)

Aja, vi får ju se hur stor inverkan det här kmr ha nu och så..
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0