"Laughing without smiling"

Jag brukar känna att jag inte kan komma på vad jag ska söka på när jag är inne på youtube, det finns ju liksom en miljoner grejer där att se vet jag men jag vet aldrig vad jag ska söka på typ. Därför kom min brorsa med ett förslag att jag skulle söka på "laughing whitout smiling" och då gjorde jag nu det. Det är typ folk som ska försöka skratta utan att le och ja det verkar ju busenkelt, elr? :P  Vissa av dem ser ju hur kul ut som helst asså :P  Jag lägger upp ett klipp här nedan som ni kan kolla på :)









Haha :P
.

Kommentarer
Postat av: maria

haha vilken skön video :D :D

2009-01-18 @ 13:57:33
Postat av: Jennifer

haha, japp typ det ja :P

2009-01-19 @ 19:44:44
URL: http://jennifererer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0