Sådärja

Du var man ren och fräsch. Tog kanske ganska lång tid då, men det var för jag kom typ aldrig iväg till duschen och sen kunde jag inte bestämma mig vad jag skulle ha för tröja :P(a) Men nu är jag klar iaf, synd bara att det inte hade hunnit logga in några roliga personer på msn än.. Hoppas det gör det snart (a)
Tänkte iaf sätta mig och kolla klart på "Den rätte för Rosing" som jag började kolla på tidigare. Såg aldrig finalen igår, så tänkte kolla på den nu :) Fast jag vet redan vem som vann då, för det står ju på förstasidan på blogg.se, men men..

Puss, puss
.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja verkligen :D

2009-04-01 @ 20:28:07
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0