Mitt tjocka hår..

.. vill inte torka.. =/  Det tar alltid så himla lång tid för mitt hår att torka, och det bara för att det är ganska långt och ganska tjock typ, men iaf. Och jag vill inte föna håret för det sliter ju på håret en del, så det vill jag inte, därför sitter jag typ här nu och viftar med håret i luften :P haha.  Och en till sak som jag stör mig på är att jag "fäller" typ jättemkt hår hela tiden också.. Snart har jag inget hår kvar känns det som. Jag vet att det inte är så, men det känns som det iaf :P

Nu ska jag strax äta, för sen ikväll är det typ ngn insparkningsfest med skolan typ, får se hur det blir :P

Pussar, och ha en trevlig fredagskväll! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0