Städning

Nu ska jag ta och städa mitt skrivbord lite, för som sagt så kommer vi ju få främmande ikväll och då vill man ju inte att skrivbordet och rummet ska se ut som ett bombnedslag, som det typ gör nu. Jag har typ massa olika skolböcker och annat tjafs som ligger på skrivbordet och skräpar just nu, så jag får försöka hitta ngn låda elr nått där de kan ligga i för tillfället. Fast alla mina lådor och mitt skåp är fullt, för jag har typ tusen saker, så jag vet inte exakt vart jag ska lägga dem, men jag hittar nog nått ställe ;)
Har redan bäddat sängen, så det är klart ;) Och mamma var här inne och dammsög rummet när jag var och duscha, tack mamma :)

Så nu ska jag nog sätta igång med städandet, så jag får det gjort ngn gång ;P Kramar
.

Kommentarer
Postat av: Sannah

Jodå det var bra. En lugn kväll, skippade festen, var så himla opepp. så det blev mys med min pojkvän =)
Själv? :)

2008-05-01 @ 13:07:08
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där

ja, men det är ju inget man tar åt sig av. För mig är min son världens vackraste! :)

2008-05-01 @ 13:08:40
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0