Söndagen förra veckan

Okej, ska jag ta och berätta om vad som hände i söndags också då ;) Det har ju blivit lite konstigt nu, för jag skrev först omfredagen, och sen om lördagen några dagar senare, och nu om söndagen.. Menmen, jag berättar ju nu iaf, och då har jag det gjort sen ;)

Men iaf, i söndags så vaknade vi då upp på hotellet nere i Jönköping (läs mer om vad vi gjorde där här). Så gick vi och åt frukost, bl.a. förskpressad apelsinjuice *mums* :P Sen skulle vi köra stegfinal, och eftersom vi kom sist på lördan så körde vi redan kl. 9.00. Vi mötte då ett lag som vi vann över på lördan och det var väldigt spännande nu denna matchen. Men såklart så vann vi ;) Men bara med 3 poäng, så det var lite nervvrakande.. Men vi klarat ju ;P Men sen skulle vi möta dem som kom två på lördan, och få förlora vi tyvärr.. Men det gjorde inte så mkt, för vi hade kommit till final i DM också, och det var ju i sthlm samma dag, kl. 16.00. Så hade vi gått vidare så hade vi inte hunnit till den finalen.. Så vi åkte direkt efter att vi hade förlorat.
Okej, vi blev ngn timma tidiga till finalen i sthlm då, men det är ju bättre än att vara försenade ;) Så vi satt där och vänta på alla andra i en ganska tom hall. Det var ganska tråkigt, men sen kom det lite folk in och då blev det genast roligare :) På finalen så kom jag fyra av 6 st, men då hade jag ju kört 22 serier den helgen, så man var väldigt trött då.. Men det gjorde inte så mkt, för jag satte mig sen och kolla på killarnas final och det var roigare än att spela själv vid det tillfället :) Markus och Marcus skulle möta varandra, för de kom två och trea så de skulle köra stegfinal. Och det roliga är att de är typ jättebra vänner också. Men jag vet ju hur det är, jag har ju Emelie ;) Men Markus vann iaf, och så skulle han möta en annan i finalen om förstaplatsen, och han vann :) Men det var ju bara tack vare mig ;) För innan han skulle spela så fick han en lyckospark av mig, och så fick han en till när han körde mot Marcus, och så fick han en till i finalen om förstplatsen. Så allt var min förtjänst, elr hur Mackan? ;P Okej då, lite var det ju hans också, men lite min också :)
Sen åkte vi hem och så slappa jag bara. Det var väldigt skönt efter så mkt som vi hade gjort.

Pussar
.

Kommentarer
Postat av: Lite arg bloggläsare

Tyker du har legat av dig me skrivandet sista tiden skärpning jempagumman!!:@@

2008-05-09 @ 23:05:27
Postat av: Markus

jaja dt va din försjänst men min också..;) men jaja skit i samma puss puss o hare bra

2008-05-10 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0