Slappt

Idag gick jag till skolan som vanligt, och vi gjorde inte så jättemkt. Men precis innan lunch, på den lektionen vi hade då, så började jag känna att jag inte mådde bra och jag kunde typ inte koncentrera mig och så, så då gick jag hem. Sen har jag typ bara vilat och så, satt/halvlåg ute under vårat tält typ, elr det är tak på det iaf men inga väggar, och lyssna på musik, halvsov och tänkte lite. Det var jätteskönt och jag har typ gjort det ända tills nu, för nyss så fick jag ett sms av Sebbe och han ville att jag skulle logga in på datan. Så jag gjorde det men det visade sig att det inte ens var ngt viktigt han och Emelie ville, och han ska t.o.m. spela ngt spel på datan nu typ så då kmr de ändå inte kunna prata med mig.. Så då var jag tvungen att gå från min sköna stol där ute för att han bara ville fråga en sak som inte ens var viktig.. Så nu får de lov att prata med mig ändå har jag sagt till dem ;P Får se hur det går med det ;)

Pussar
.

Kommentarer
Postat av: wikke

Aldrig, jag hatar måndagar.

trevlig kväll! :)

2008-05-27 @ 19:50:01
URL: http://wikke.blogg.se
Postat av: soilfly (sebbe som skickade sms:et)

DET VAR VISST VIKTIGT! XD TYCKTE JSAG IAF :)
DESSUTOM VAR DET ETT GUDOMLIGT SPEL!! NOTHING IS BETTER THEN THE GAME!
DET VAR JU HALO 1!!! FÖRSTA HALO SPELET AV DOM TRE SOM KOMMIT :D DET ÄR INGET SPEL MAN BARA HITTAR VART SOM HELST! DET ÄR LEGENDARISKT! xD
TACK FÖR MIG :D

p.s jag valde caps ^^

2008-05-27 @ 20:24:54
URL: http://soilfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0