Protestera mot föräldrar som skvallrar-dagen

Idag är det Protestera mot föräldrar som skvallrar-dagen ;P Emelie och jag konstatera igår hur mkt föräldrarna skvallrar egentligen.. Om man står och pratar om ngt och så råkar ngn förälder höra det, då så vet alla andra det sen också efter bara ngn dag.. Och det kan ju vara vad som helst typ, ngt som man inte vill att alla ska veta om.. Så därför har jag bestämt att det ska vara Protester mot föräldrar som skvallrar-dagen idag ;) Då ska man alltså protestera mot alla föräldrar som skvallrar som man kanska fattar med namnet ;) Men är det ngn som känner igen sig i det som jag skrev där uppe? För i sånt fall och om ni vill hjälpa till så skriv bara en kommentar här under detta inlägg ;) Ja, det kanske är lite på skoj vi gör det här idag också, men iaf ;P Det kanske funkar och då är det ju bra ;)

Skolan är det nu som gäller, och sen är det terminens sista träning.. :/ Pussar
.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej vännen, men det är ju så kul med er när ni berättar om era äventyr så vi kan inte låta bli att dela med oss till varandra :-)

kram

2008-05-15 @ 12:12:08
Postat av: Anonym

du har rätt! dom svallrar hela tiden :D

2008-05-15 @ 17:43:39
URL: http://manillas.blogg.se
Postat av: Nattis

Hatar när mina föräldrar säger saker bakom min rygg;/

2008-05-15 @ 19:59:00
URL: http://nattisfnattis.blogg.se
Postat av: Fatma

håller med, föräldrar håller ingenting hemligt o__O

2008-05-15 @ 20:21:04
URL: http://fatmas.blogg.se
Postat av: ¨¨

När du har öppnar detta brev kommer du att bli kysst på munnen av ditt livs kärlek nästa
fredag, om du inte bryter kedjan. imorgon blir
den bästa dagen i ditt liv. om du inte skickar
detta medelande till 19 personer innan kl.24.00
ikväll kommer detför alltid ligga en förbannelse

2008-05-16 @ 17:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0