Plugg

Nu är jag hemma från skolan, men ledig får man inte vara, ne för nu måste jag plugga.. Vet ni hur mkt vi har i skolan nu elr? Ne, jag skulle inte tro det, men det är sjukt mkt iaf. Vi har typ inlämninguppgiter i 5 ämnen elr så, och så är det prov imorron.. Menmen, det är väl sånt som det blir i slutet på nian, men kunde de inte ha delat upp det över hela terminen istället? inte ta allt i alla ämnen på samma gång.. Men jaja, nu är det ju gjort så..

Så det är dax för mig att plugga nu. Så därför kommer jag nog inte blogg så mkt nu på eftermiddan. Men jag kanske kan ta ngn paus ngn gång och lägga in ett litet kort inlägg ;) För att sitta och plugga i flera timmar i sträk orkar nog ingen.. ;P

Puss&kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0