Nationellt prov

Ja, som sagt så hade vi ju nationellt prov i matte Del C idag. Det gick väl ganska bra, elr jag vet inte har alltid så svårt att säga sånt där, om det gick bra elr inte.. ;P Men jag hann inte göra sista frågan :/ Men får la hoppas att det går ganska bra ändå. Vi har ju muntligt sen nästa vecka också, så jag får göra mitt allra bästa då också ;)
Sen har vår lärare i  spanskan nyss sagt att vi ska ha nationella i spanska också.. Fett jobbigt :/ Menmen, vi försöker säga till henne att det inte kan påverka betygen iaf, och hon kommer nog gå med på det ska ni se ;) Hehe

Just nu sitter jag här och äter ett äpple och lyssnar på musik :) Och jag tänkte snart skriva om vad jag har gjort i helgen 

Puss
.

Kommentarer
Postat av: Sadia

hade också provet, haha :P

2008-05-06 @ 16:04:47
URL: http://sadia.blogg.se
Postat av: Sonja

ska säga att det inte gick bra för mig iallfall :/

2008-05-07 @ 18:40:49
URL: http://sonjat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0