Lördagen förra veckan

Okej, nu tänkte jag fortsätta berätta vad jag gjorde förra helgen då ;) Vad jag gjorde på fredagen står i ett inlägg lite längre ner.

Ja, i lördags så gick jag upp vid typ 6.15, eftersom Malin och Annette skulle hämta mamma och mig vid sju. Sen åkte vi och hämtade Emelie och så började vi våran resa ner till Jönköping där vi skulle spela en final i en tävling som heter U-svenskan. Vi stanna bara en gång på vägen, vid donken för att äta lite frukost. Men Emelie och jag var inte så hungriga så vi dela på en muffins ;)
Sen när vi kom fram så skulle vi typ spela på en gång, tre matcher med tre serier i varje match. Det blev nio serier totalt.. Jobbigt värre. Men det var ju kul så ;P
När vi spelat klart så skulle vi äta på hotellet, alla tsm. Vi fick typ en kycklingklubba med ris och lite sås, och det blev man inte så jättemätt på, så vi åkte till donken ;) Och så gick vi lite vid vattnet och kastade "macka" och sånt :) Det var mysigt.
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och så satte vi oss vid Emelies bärbara data och kolla lite och åt polkagrisar :) Sen kolla Emelie och Malin på ngn film på datan, och jag låg ner i sängen och lyssna på musik. Sen somna vi efter ett tag.

Snart berättar jag om söndagen också ;)
.

Kommentarer
Postat av: Sannah

Ja precis:D hihi! Hur är det annars då? Allt bra? :)

2008-05-08 @ 14:50:29
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) bra att du mår bättre =) är det soligt där med? härligt :D

2008-05-08 @ 18:29:54
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0