Körslaget

Nu så börjar finalen i Körslaget :) Har ni följt det programmet? Jag har iaf gjort det och i början så var det väl sådär, men alltefter veckorna har gått så har det bara blivit bättre och bättre tkr jag. Körerna blir ju bara bättre och bättre på att sjunga ;) Men ibland kan det ju vara lite sämre, men det får man stå ut med ;P
Så, jag ska gå till tv:n och kolla på finalen nu :) Det är bara Cans och Brolles körer som är kvar. De har väl varit bra, så det förtjänar de. Men jag tyckte också att Lottas kör var bra, men hon åkte ut förra veckan, och det är inget att göra åt ;)

Ha en trevlig kväll! Puss o kram
.

Kommentarer
Postat av: jennifer

de samma :)

2008-05-10 @ 20:02:47
URL: http://jenkanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0