Juste..

Juste, jag tänkte berätta en ganska så läskig sak som hände igår. Elr ja, alla kommer väl kanske inte tycka att det var så läskigt, men jag tyckte det iaf.. Jo, det var iaf så att igår på morgonen när jag var inne i badrummet så hörde jag värsta dunsten mot fönstret på baksidan. Pappa och mamma gick typ dit och kolla, och då var det ett rådjur som "attakerade" fönstret.. Och mamma och pappa stod ju där inne och bara kollade på honom. Men först så ramlade han ju bara ner, men då gick han bakåt lite och tog typ sats och hoppade upp mot fönstret igen. Sen när han landade den gången så hittade han väl den riktiga vägen ut från våran baksida. Det måste väl ha varit att han fick ngn knäpp elr nått och ville därifrån så snabbt som helst, och så trodde han väl att han kunde komma ut genom att hoppa på fönstret, elr nått.. Det var iaf lite läskigt, för tänk om fönstret hade gått sönder elr så och det hade kommit in.. Då hade det ju säkert fått ännu mer panik och hade kanske attakerat oss elr så.. Det hade säkert sprungit runt och typ förstört vårat hem då. Men iaf, nu så hitta det ju ut, så det var ju bra. Och fönstret är helt ;) Men det var iaf lite läskigt..

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0