Jönköping

Nu sitter jag här på hotellrummet i Jönköping med en polkagris i munnen bredvid Emelie och Malin :) Idag när vi spelade så gick det väl sådär, men det är imorron som det gäller och då kommer vi att krossa alla ;P Men vi har det iaf trevligt här :) Hur har ni det? :)

Jag kommer inte kunna svara på kommentarerna idag heller, men jag gör det så fort jag kan :)

Nu ska vi kolla om det finns ngn film på datan som vi kan kolla på :) (för vi sitter vid Emelies bärbara data som hennes föräldrar tog med)

Ha det gött! :P Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

.

Visst har vi det kul här i Jönköping ;):P

Puss

2008-05-03 @ 21:35:06
Postat av: Sannah

Good luck idag då;p

2008-05-04 @ 09:42:29
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0