Helgens planer

Snart så kommer ju gästerna hit, typ om en halvtimme :) Och de ska vara här tills på söndag tror jag, fast jag kommer bara träffa dem idag och imorron, för på lördag morgon, väldigt tidigt, så åker jag och mamma och några till ner till Jönköping där jag och min kompisar ska spela final i en tävling :) Jag kan berätta mer om det snart ;)
Imorron ska vi iaf till Vasa-museet tror jag, och sen ska vi kanske strosa lite i stan, kanske äta ngn glass :) Och sen imorron kväll ska jag spela en annan tävling. Så jag får ta väl hand om tiden jag har med våra gäster, eftersom jag kommer vara borta en del när de är här ;) Så därför kommer jag nog inte kunna skriva i min blogg lika mkt som jag brukar, men jag ska försöka skriva några ggr iaf :)

Puss
.


Kommentarer
Postat av: sara

Haft en bra dag?
snygg enkel blogg du har :)

2008-05-01 @ 17:16:45
URL: http://minafinaminnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0