Heja Sverige!

Nu har det andra kvalet inför den stora finalen i Eurovision Song Contest på lördag börjat, och idag är Charlotte Parelli med och ska kvala om en plats i finalen. Detta måste hon göra eftersom förra året så kom ju Sverige på en sån dålig plats i finalen, så då måste vi kvala oss in i år. Jag hoppas på Charlotte nu och hejar på Sverige! :) Så hoppas hon kvalar sig nu, och sedan vinner i finalen på lördag ;)
Ska ni kolla på kvalet idag? Jag vet inte riktigt om jag ska kolla på det, men jag kommer iaf heja på Charlotte och Sverige iaf :P

Pussar o kramar
.

Kommentarer
Postat av: Saraara

Jag kollar aldrig på kvalet, men hon måste ju gå vidare så man kan kolla på lördag :)

2008-05-22 @ 21:22:41
Postat av: glitterandbling

jag kollade inte på kvalet, men det är bra att charlotte gick vidare! :)

2008-05-23 @ 15:19:09
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0