Gårdagens eftermiddag och kväll

Igår var det plugg hela tiden då typ, inte världens roligaste precis, men det är ju sånt som måste göras så. Sen satt jag och mamma och kollade på en balklänning på nätet ett litet tag. Vet inte riktigt om jag hitta ngn.. Jag såg ngn fin, men sen får man ju se om den passar just mig ;) Mamma och jag ska iaf in till stan snart iaf tror jag och kolla på det. Lite sent kanske eftersom det är mindre än en månad kvar nu då, men iaf ;P
Sen blev det tv och paj :) Och så hjälpte jag pappa med hans slipsar också, med att packa in dem i plasten igen, för han och en annan hade fotat om alla slipsarna. För pappa säljer ju slipsar på nätet (slipskungen.se), så han har typ jättemånga sånna. Därför tog det ett litet tag att fixa det jag gjorde och jag är fortfarande inte klar än ;) Men jag kolla ju på tv samtidigt så det gör inte så mkt, det är bara kul att hjälpa tid ;):P

Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0