Bowling

Okej, nu är jag hemma då. Fick gå upp typ vid åtta imorse för att jag skulle vara i Mälaren och spela bowlingfinal vid tio. Det gick väl sådär, skulle klart ha kunnat spela mktmkt bättre än vad jag gjorde, men jag kom ändå trea, så det är väl bra :) Men det är ju lite surt också, för hin som vann har 20 poäng mer än mig i hcp för varje serie, så jag hade vunnit över henne egentligen om vi hade haft lika mkt i hcp.. Menmen, det är ju så det är och jag får vara glad över att jag kom trea iaf :) Det roligaste var ju ändå att få träffa mina kompisar som man inte träffar så mkt annars ;P

Puss
.

Kommentarer
Postat av: - Paula

Oj jag som suger på bowling :p

2008-05-24 @ 14:16:50
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0