Hemma igen

Nu har vi vart hemma i lite mer än två timmar, så jag tänkte att det var dax att gå in på bloggen och skriva ;) 
Resan var väl kul, det var lite långtråkigt ibland men för det mesta så var det inte det. Men det var lite jobbigt idag, för när vi skulle åka från Åland så blåste det ungefär 18 m/s så båten vinglade ganska rejält ett tag när vi var ute på öppet hav, men sen när vi kom in i skärgården igen så blev det lugnare. Så mkt annat hände inte på båten tror jag nog.. Det var det gamla vanliga, äta, spela på atomater, gå i Tax Freen, sova och sånt.
Nu, när man har vart hemma några timmar, så känns det ändå som om man är kvar på den där båten för det känns som om det gungar fortfarande.. :P Menmen, får väl hoppas att det är över snart.


Den här båten åkte vi med, Birka Paradise :)




Nu ska jag försöka mig på att fixa bloggen igen, det går inte så bra för mig.. ;P Men jag ska göra mitt bästa för att klura ut ngt, och sen kanske jag ska fråga några om de kan hjälpa mig att komma igång ;) Så är det ngn som har ngt tips så är det bara att säga till :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha en trevlig kväll :) !

2008-03-26 @ 19:58:55
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Illern... Matte

Låter som om du har haft det ganska kul ändå :P

HF i fortsättningen. Vi ses!

2008-03-27 @ 14:29:08
URL: http://www.aspergerssyndrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0