Goddag allesammans!

Har ni haft en trevlig morgon? Min har väl vart okej. Mamma väckte mig vid 9.00 (som iof är lite för tidigt enligt mig..) och så åt vi frukost. Sen när alla var klara så åkte vi till Sickla Köpkvarter där vi skulle kolla på skor åt min brorsa, men självklart så passade jag ju själv på att kolla lite saker till mig ;) Jag var ute efter ett par skor jag också, men hittade inga idag tyvärr. Men jag kom iaf hem med ett par nya mjukisbrallor så man får väl vara glad ändå :) Och som tur var så hittade min brorsa ett par skor till sig också tillslut. Han brukar ha det svårt att hitta skor eftersom han har inlägg i skorna, så då passar inte allt.. Men i typ sista affären de gick in i så fanns det ett par som passade.

Nu sitter jag här och ser att mitt skrivbord är som ett bombnedslag, så jag får la ta och städa det lite tror jag.. :/ För det ska iaf vara fint tills i helgen har jag bestämt.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0