.

Nu är vi hemma hos mig, Emelie och jag. Vi vaknade vid halv elva imorse och låg kvar i sängen tills närmare elva, men kruxet med det var att vi skulle åka vid halv tolv, så vi fick typ skynda oss att göra oss i ordning och äta frukost. Men vi hann! :) Sen så har vi kört tävling hela morgonen/förmiddagen, och det gick väl sådär.. Fick några bra serier och ngn dålig, men det jag är mest sur är att Emelie vann över mig med 1 poäng, ett litet poäng..!! Fast hon fuskar ju typ, för hon har 10 i handicap för varje serie bara för att hon e ett år yngre än mig.. Så egentligen slog jag henne, synd bara att hon hade handicap. Menmen, nog pratat om det, sånt är livet och nästa gång tar jag henne! ;P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0