Ålandskryssning

Ikväll ska jag åka på Ålandskryssning igen. Jag säger "igen" bara för att jag har typ åkt på sånt flera ggr förut, men det är väl ganska kul så det gör inget. :) Det enda som är lite tråkigt är väl att eftersom man har åkt så många ggr så har man väl "upptäckt" allt som går att upptäcka på båten, men man vet ju aldrig, det kan ju hända ngt spännande just denna gång ;) Vi åker vid 18.00 ikväll och kommer hem imorron vid 15.45, så det är inte ens ett helt dygn man åker, så det kommer gå jättefort. På ett kick så är man hemma igen. Jag får komma ihåg att ta åksjuketablett bara, för jag kommer ihåg en gång när jag inte gjorde det.. Jag brukade inte göra det och det brukade gå bra så då tänkte jag inte göra det den ggn heller. Men det var kanske inte så klokt eftersom denna ggn så gungade båten mer än vanligt, och vi satt där inne i ngt rum och jag bara kände hur jag började må illa allt mer.. Så jag sprang till toaletten, men när jag sprungit typ halvvägs så kräktes jag :/ Det var inte alls roligt, och det var ju mitt ute i korridoren och allting, fett pinsamt också. Menmen, sånt är livet, och från och med då så tar jag alltid åksjuketablett.
Men vi får se vad som händer på båten den här ggn, jag har fått ett uppdrag att köpa en parfym till min kompis pappa så det ska jag gå in i Tax Freen och göra, men annars så får vi la se.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kia

kolla in på designadinblogg.se ;)

2008-03-25 @ 13:35:39
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se
Postat av: Mode och skönhet

*
*
I min blogg kan du just nu tävla om ett tandpulver som gör dina tänder vitare!

2008-03-25 @ 14:10:58
URL: http://beautycase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0