Stackars brorsa

Idag, när jag var hemma hos Emelie, så fick jag ett samtal från min brorsa. Det gick typ såhär:

Jeppe: "Vart är du?"
Jag: "Hos Emelie"
Jeppe: "Shit"
Jag: "Vadåra? Har du typ glömt nycklarna hem?"
Jeppe: "Aa"

Så när han ringde så stod han tydligen utanför vår dörr och han hade inga nycklar med sig så han kunde inte gå in. Och det var ingen hemma heller som kunde öppna åt honom. Mamma och pappa var och jobba och jag var hos Emelie. Men han hade tydligen gått till fotbollsplanen sen där några av hans kompisar hade varit. Men iaf, jag skulle inte heller vilja komma hem och inse att man inte kommer in..
Men det lustiga var också att jag typ kunde känna på mig att han hade glömt nycklarna och att det var därför han ringde ;P


Puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0