Jättefin låt


Chester See - Beautiful


Jag älskar den här låten, den är så himla fin alltså! :) Fast det är bara en sak som är dålig med den typ, och det är att jag får typ alltid tårar i ögonen när jag hör den. Det får jag typ bara för att jag tänker på en speciell sak då, elr på en speciell person kan man väl säga. Och den personen borde fatta att det är han/hon när han/hon hör låten och ser det här ;) Aa, men iaf, den låten påminner mig ju om den här personen och typ allt som de sjunger i låten är sånt som jag känner. Aa, jag tkr iaf att den här låten är jättefin :) Vad tkr ni om låten? ;)
.

Kommentarer
Postat av: anna

JAG ÄÄÄÄLSKAR LÅTEN JAG MED :D<3333

2008-06-18 @ 20:16:06
Postat av: Jennifer

svar: ja, visst är den så himla fin! :)<3

2008-06-18 @ 20:45:28
URL: http://jennifererer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0