Helgen som vart

Som sagt så åkte jag ju till mormor i fredags, pappa och Jeppe åkte med bilen, men den var fullastad sen så då fick jag och mamma åka pendeln dit. Det tog väl typ 2 timmar från oss, men det gick väl bra.
Sen på lördan så väckte mamma mig typ vid åtta.. Då skulle vi upp och sen skulle vi åka på marknaden och där var vi i några timmar. Pappa stod ju där så vi hade ingen bil att åka med, men min moster och morbror var också där så vi åkte med dem. Sen när vi kom hem så la jag mig och sola, det var jättevarmt och så, och jag fick nog lite färg tror jag ;) Även fast jag brukar ha svårt att få det.. Men sen på kvällen så fick jag typ solfrossa och börja frysa jättemkt =/ Så sen på söndan så satt jag mest i skuggan och läste lite och lyssna på musik. Sen åkte vi hem.
Juste, på kvällarna så satt jag och prata med Mackan i pappas mobil också ;P:)

Okej, sista rycket på skrivbordet nu då ;) Trevlig kväll!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0