Gårdagen

Igår blev det inte så mkt bloggande för min del, för jag hann typ inte det alls. Var inte ens inne på datan igår. Först på morgonen så hade vi ju skolavslutning, sen åkte vi (jag, mamma, pappa, farmor, farfar och mormor) och åt på en grekisk restaurang. Sen åkte vi till centrum en kortis, och sen åkte vi hem. När vi väl var hemma så satte jag mig och kolla på en film, Blonde Ambition, och låg bara där i soffan och vila. För jag var ju fortfarande förkyld, så då vila jag så att jag skulle orka kvällen. För sen så gick jag och duscha och sen så började mamma fixa mitt hår. När vi var klara med det så började jag klä på mig min klänning och det, sen kom Sebbe och ringde på dörren, och då gjorde jag mig klar och så gick vi ut till Camilla (Sebbes mamma) på parkerningen och så åkte vi till centrum där balen skulle vara. Sen fick vi typ stå där ute och vänta ett tag tills vi blev insläppta. Men jag kan berätta mer om hur det var och så sen :) Och så kanske jag kan berätta om skolavslutningen också lite ;)

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0