Fredag

Ja, det har inte blivit mkt inlägg nu de senaste dagarna, men jag har typ inte hunnit liksom. I onsdags så åkte jag ju till stan med Carro direkt efter jag slutat jobbet, vi har det jättekul :) Elr det hade iaf jag, men jag tror Carro också hade det ;P Vi gick typ runt och kolla i massa affärer och så och sen så gick vi och åt, det blev Taco Bar (elr hur det stavas) :P Sen kom vi hem senare på kvällen och då blev det typ ingen data för min del, satte mig vid tv:n och kolla på några program istället. Och sen igår så blev det inte mkt data heller, vet inte riktigt vrf men på ngt sätt så hade jag typ ingen lust att sitta vid datan. Så det blev tv för det mesta och sen så laga mamma och jag middag och allt, för det var bara hon och jag hemma, pappa och Jeppe hade redan åkt iväg uppåt i landet, till Lingbo, där vi ska vara i helgen. Men eftersom jag jobbade idag och bilen var typ fullastad igår när de åkte så ska mamma och jag ta tåget upp idag istället. Sen efter maten blev det väl mer tv :P

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0