TV

Sitter och kollar lite på TV, elr ja just nu så sitter jag ju vid datan, men det var bara för att jag skulle göra en sak och då tänkte jag att jag kunde skriva lite i bloggen när jag ändå satt här ;)  Programmet vi kollar på heter Cold Case tror jag och går på femman just nu, sen efter det så börjar Las Vegas som jag ska kolla på och den går också på femman. Hörde att det blev reklam precis nu på tvn, så då kan jag sitta lite mer här vid datan utan att missa allt för mkt. Men det var ändå inte så bra avsnitt idag tkr jag, fast det kanske är för att jag missade inledningen där man får se vad det är som har hänt, och då är det ju lite svårare att förstå vad som händer och så.

Men ha en fortsatt trevlig kväll :) Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0