Oxelösund

Min lilla tripp med tåg ner till Oxelösund var helt underbart rolig :) Hade verkligen kul varje dag. Okej, var inte där så många dagar då, onsdag till fredag, men iaf ;P  Men det går inte att ha tråkigt med den familjen som jag bodde hos, de är så underbara allihopa<3 Det är bara lite "vilt" där ibland eftersom de har 5 barn i alla möjliga åldrarna upp till 13 då, men det var ju bara några dagar så man överlevde det ;) Vi hittade på massa roliga saker; var ute med deras båt och bada, elr jag sola då ist , vi var på bodaborg, och sen lite annat också. Det var full rulle hela tiden ;)

Men nu ska jag gå, för vi har gäster här hemma. Pappas kusin och hans tjej :) De har vart här sen torsdags kväll och så ska de åka imorron tror jag. Så jag får väl ta och prata lite med dem lite också ;)

Puss, puss
.

Kommentarer
Postat av: J0Z

VAR MED PÅ MIN DESIGN UTLOTTNING JAG HAR I BLOGGEN!

2008-07-21 @ 01:17:45
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0