Imorron bär det av..

..till Oxelösund :) Ska dit och hälsa på en familj där det finns fem barn :P  Och alla dem har jag kännt i hela deras liv, eftersom det är min pappas barndomskompis barn och de är lite yngre än mig så jag har vart med dem hela deras liv typ ;) Elr ja, inte så jättemkt för vi träffas inte så ofta men iaf :P  Så de barnen, elr iaf vissa, har kännts lite som småsyskon till mig så det är alltid jättekul att få träffa dem :) Så nu ska jag åka dit med tåg imorron och så får vi se hur länge jag blir kvar. Har bokat tågbiljett hem på fredag, men den går att avboka så ;P  Det blir jag och dem i några dagar iaf, och det ska bli jättekul :)<3
Så nu håller jag på att packa lite då, för tåget går imorron redan vid 10.40 från centralen, så det blir att gå upp ganska tidigt då, men det är det värt ;)

Pussar, och ha en fortsatt trevlig vecka, för jag vet inte om det blir så mkt bloggande nu när jag är där nere.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0