Helgen

I helgen så har ju pappas kusin och hans tjej varit hos oss. De kom i torsdags kväll och då gjorde vi inte så mkt speciellt. Men sen i fredags så åkte vi in till Grönan och var där ett bra tag. Jag åker inte massa saker där och så, så det blev ist att sitta och vänta på när Jeppe, pappa och Krister (pappas kusin) åkte massa saker. Mamma och Nina (Kristers tjej) åker inte heller massa saker, så jag behövde inte vänta själv iaf. Vi gick typ runt och körde på chokladhjul och sånt lite elr så satt vi bara och vänta på dem. Men vi vann typ inget på chokladhjulen, för vi hade väl inte turen med oss, men sen när pappa och de kom tillbaka så gick pappa och spela ngn gång, och då vann han. Det är alltid han som vinner när vi är på grönan, och han får ens inte äta godis för han är diabetiker. Men det var ju bra iaf, för då fick ju vi det ist ;)  Pappa vann både en stor Diam och en stor Gott och blandat-låda, så nu finns det lite att äta här hemma ;P  Fast det hinner väl säkert bli gammalt innan allt är uppätet :P  Men vi skicka med en del med Krister och Nina också när de åkte hem.  Sen körde vi 5-kamp på grönan också, och gissa vem som vann? JAG! :D:P Haha, typ första ggn jag vinner när vi har kört sånt.
Sen på lördan så åkte alla de andra förutom jag till Naturhistoriska riks museet och kollade runt där, jag var kvar hemma och gjorde inte så mkt. Men jag hade ingen lust att åka med dit för jag har de senaste åren vart där typ säkert 5-6 ggr med klassen som jag gått i, så jag har sett allt som finns där en del ggr redan kan man säga.
Sen igår så åkte Krister och Nina hem efter frukosten. Och sen på dan så gjorde jag inte så mkt, var ute och cyklade en liten bit bara och körde nått dataspel på Jeppes data och sen ett tv-spel.

Hur har eran helg vart? :) Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0