Hej igen

Ja, så kan man väl säga(?), för jag har ju inte skrivit här på ett tag nu, och ja det har inte kännts så bra, elr vad man kan säga :P,  men så har det vart. Men jag har ju vart sjuk sen förra lördan typ, elr ja, det var mest ifrån söndas tills i onsdags som jag var sjuk, hade feber och så, men sen så har jag mest haft ont i halsen och det har jag lite fortfarande. Men det hoppas jag går över snart, för jag orkar inte vara sjuk längre.. Och juste, det var det jag skulle komma fram till, att det inte har blivit så mkt bloggande nu eftersom jag som sagt har varit sjuk och har knappt varit inne på datan alls då. Har inte haft ngn ork att göra ngt alls.. Och jag åt knappt ngt på den tiden heller, och det kan ju inte vara bra precis.. Men nu äter jag lite bättre iaf och det är ju bra ;) Och varför jag inte bloggade ngt innan jag blev sjuk var ju föra att jag var ju på en liten tripp ner till Oxelösund i några dagar och så blev det ingen data sen direkt när jag kommit hem, och sen blev jag sjuk. Skriver ett eget inlägg om Oxelösund alldeles strax, för annars blir detta så långt :P

Puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0