Glad blir man

.. och lite överraskad kanske :P  Jag var precis inne och kollade på min statistik här på bloggen och den trodde jag väl skulle ligga på en-två besökare om dan elr så, högst tre elr nått, för det är väl ingen som vill läsa min blogg nära jag knappt skriver ngt tänkte jag. Men si fick jag, det visar sig sen när jag går in där att bloggen har haft närmare 10 besökare vissa dagar, och det trodde jag aldrig det skulle vara. Det är inte alls lika mkt som jag hade förut när jag skrev flera inlägg varje dag förut, men jag är glad ändå. Liksom, vem vill läsa en blogg som ingen skriver i nästan? ;P Men det kanske är så att man går in på den bloggen för att se om det har kommit ngt nytt inlägg elr inte? För som nu idag, alla som kmr hit nu kmr ju ha lite att läsa, för äntligen så har jag skrivit lite i min blogg igen ;) Hoppas att det håller i sig nu den här ggn :P det har jag väl sagt förut också säkert(?) men nu hoppas jag det verkligen, för jag har ju ändå inget annat att göra nästan när jag sitter vid datan så.

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0