Gossip Girl

Var det ngn som kollade på Gossip Girl förut när den gick på tv? För den har ju typ slutat sändas nu.. Bara helt sådär tyckte jag. Ena veckan så kolla jag på det och andra veckan när jag skulle kolla på det så var det inget. Jag hade inte hört någonting om att det skulle bli ett sändningsuppehåll. Och det var lite tråkigt tkr jag. Men det kommer ju tillbaka igen i maj eller när det skulle vara, så det blir väl bra ändå. Får försöka hitta ngt annat bra program som jag kan se på så länge då när Gossip Girl brukade gå :)


Gossip Girl-gänget


Nu ska jag gå och kolla på Top Model 9 :) Pussar
.

Kommentarer
Postat av: vendela

Tack så mycket :)
Har aldrig sett Gossip Girl, men hoppas att jag kan se det när det börjar igen.
Ha det bra! :)

2008-04-09 @ 22:52:19
URL: http://velu.blogg.se
Postat av: Sessan

Oj, jag har totalt glömt bort att följa dne här seriern... vilket avsnitt är det just nu??

2008-04-10 @ 01:20:16
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0