Filmdax

Så var tisdagens skola slut, och därmed har jag inga vanliga lektioner den här veckan nu. Imorron har vi ju hälsodag och sen är man ju ledig torsdag-fredag :)

Nu ska jag snart gå och sätta mig i vardagsrummet och kolla på Raise Your Voice :) Jag har ju redan sett den några ggr, senast i lördags, men vi ska skriva en filmanalys i svenskan och eftersom jag tkr att Raise Your Voice är en så bra film så har jag valt att analysera den :) Min lärare sa att det kanske skulle vara lättare att analysera en film som man tkr är ganska dålig, så man kan se alla brister och sånt, men jag ville analysera den här iaf ;P Det går nog säkert bra ändå ;)

Puss&kram
.

Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas du har haft en bra dag :) gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller :D

2008-04-29 @ 15:18:09
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: lovisa

raise your voice är toppen!
romantiska komedier älskar vi :)

2008-04-29 @ 15:25:31
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0