Donatella Versaces

Donatella Versace, Donatella Versaces kropp är inte att leka med!
Bild: Posh24


Gissa hur många år Donatella Versaces(hon på bilden) är? Hon är 53 år :O Det skulle jag aldrig kunna gissa på, hon ser mkt yngre ut tkr jag. Kolla bara på hennes kropp, den är ju typ jättesmal och vältränad och så. Fast en annan sak som jag la märke till är hennes ansikte, där har det vart många skönhetsoperationer. Det var inte så värst snyggt nu.. Menmen, hon får ju se ut som hon vill, hon valde att göra så och nu är det redan gjort.

Nu går jag till skolan, pussar
.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Yngre ut? Hon ser ut att vara typ 70 av alla operationer. Ser groteskt ut!

2008-04-22 @ 08:10:06
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Sannah

Jo min dag va jättebra faktiskt:D

Hennes ansikte är hemskt, men med kläder på kroppen ser ju den bra ut i alla fall:D

2008-04-22 @ 10:05:45
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0