Britney i HSM 3?

Det ryktas nu om att Britney Spears ska vara med i High School Musical 3. Visst kanske det skulle locka till sig lite fler tittare, men det kanske försvinner några då också? För det finns ju fler personer som verkligen har börjat reta sig på henne, eller vad man kan säga, och då kanske de inte vill kolla på HSM 3 om hon är med i den heller. Men det är inte ens riktigt bestämt om hon ska vara med heller tror jag nog, men kommer hon vara det så är hon ju det och då får man kolla om man vill eller inte. Själv vet jag inte riktigt vad jag tkr om det, men jag tycker att HSM-filmerna(iaf de andra, men nästa säkert också) är jättebra, så jag kommer kolla ändå.



Vad tycker ni om att Britney kanske ska vara med HSM 3?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0