Borde man inte få ha samma kläder?

Gwyneth Paltrow
Bild: Posh24



Okej, jag gick in på posh24.se en snabbis och såg då en sak som jag måste kommentera ;P  De skriver nu om att de tkr att de har sett Gwyneth Paltrow i de där kläderna förut, för inte så länge sen, och att de tkr att hon borde skaffa nya kläder istället för att använda samma flera ggr. Men vadå, tänk om de vill ha de kläderna igen då? Jag tkr det är ofta som folk klagar om en kändis har samma kläder flera ggr, men egentligen så tkr jag att man inte borde det. Kändisarna måste ju få ha vilka kläder de vill utan att andra bryr sig. Bara för att de har mkt pengar så ska de ju inte behöva köpa nya kläder varje dag. Okej, den här gången så säger de att Gwyneth hade på sig de där kläderna för bara ngn vecka sen, och det är väl kanske lite konstigt, elr konstigt och konstigt, men ni fattar vad jag menar(?). Men det är ofta folk klagar även om de har samma kläder på sig som de hade för typ två år sedan på sig. Men så klagar de på Gwyneths skor också, att de också är samma, men dem måste hon ju få ha igen. Eller?

Vad tkr ni om att alla klagar på vad kändisarna har på sig hela tiden?
.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Jag förstår att det kan kännas riktigt dumt att ha på sig samma festkläder två gånger, och särskillt inte samma kläder på samma ställe. Men vanliga kläder bör man få ha hur mycket man vill!
Även om det är en sånn tabu för kändisarna av någon anledning. Kanske därför de har så höga löner?!

2008-04-29 @ 17:36:51
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Sadia

jag tycker hon var fin där!

2008-04-29 @ 18:36:34
URL: http://sadia.blogg.se
Postat av: clara

tack :)
det blev sista utväg, sälja jordgubbar :)

2008-04-29 @ 19:07:38
Postat av: Karin

hon är ju skitsnygg!

skönt att hon inte bryr sig om den löjliga regeln! man får väl ha kläderna precis hur mycket man vill. Hur miljövänligt är det egentligen att uppmuntra till att bara använda kläderna en gång? kändis eller inte.

2008-04-29 @ 20:55:07
URL: http://rueframboise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0