Ashlee Simpson

Ashlee Simpson, Ashlee Simpson är galen av lycka!
Bild: Posh24


Asså, jag diggar verkligen Ashlee Simpsons hår, kanske inte färgen den skulle jag inte vilja ha på mitt hår, (fast hon passar i den:), men jag gillar verkligen hur hon har klippt håret. Det tyckte jag var jättesnyggt :) Jag blir nästan lite avundsjuk på henne ;P  Jag skulle gärna byta ut mitt hår mot hennes, fast jag vill då ha kvar min hårfärg bara. Jag är ju brunett nu, jag vill bara ha det lite mörkare tror jag, men jag skulle jättegärna vilja ha hennes frisyr, för jag tkr inte om mitt hår så värst mkt just nu.. Bara ibland, när det är exakt så som jag vill, men det är inte ofta det.. Menmen, ska klippa mig snart tror jag, vet bara inte riktigt hur. Skulle ju som sagt vilja ha Ashlee Simpsons frisyr, men jag vet inte om jag skulle passa i den.

Puss
.

Kommentarer
Postat av: Sadia

tycker också det var fint på henne, lite mer unikt än bara bont :P

2008-04-23 @ 18:01:56
URL: http://sadia.blogg.se
Postat av: Anonym

hair extensions!

2008-04-25 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0