Inne igen

Och in kom nu en åtminstonde lite mer brunare Jennifer. Visst, jag kan se att jag har fått lite färg iaf och det är jag glad över :) Fast kruxet är att det är typ bara på framsidan, jag låg bara en liten stund på mage också och solade ryggen och så, men det var inte alls lika länge, så det syns inte lika mycket. Men aa, så är det, jag får väl sola ryggen mera nästa gång ;P För just nu "orkar" jag inte ligga kvar där ute, har ju trots allt legat där ett bra tag nu. Okej, vi var till centrum en liten stund förut också, men annars har jag legat ute nästan hela tiden sen jag skrev sist :P

Hoppas ni haft en bra dag hittills och att den blir lika bra resten av dagen ;) Och njut nu av solen och värmen idag för jag har hört att det väntas regn och kallare temperaturer om någon dag..

Puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0