Sovmorgon

Idag skulle jag egentligen ha börjat vid 8.20, men vi skulle inte ha någon spanska idag på morgonen så det var skönt. Och eftersom vi har en lång håltimme efter spanskan så behövde vi ju inte vara i skolan förns 12.30. Men sen så skulle vi inte ha någon mentorstid idag eftersom vi gick över tid på den förra veckan, plus att vi har debatter på engelskan just nu och då är man i grupper och de som inte skulle debattera idag fick jobba själva och då kan man ju lika gärna göra det hemma. Så den enda lektionen jag behöver gå på idag är egentligen matten och den börjar inte förns kvart i tre :P Jag mailade min lärare också och frågade om man inte kunde få jobba hemma med matten också, men eftersom vi skulle gå igenom något och så så var det bäst att vara där sa hon, men men, man fick en rejäl sovmorgon iaf :)

Puss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0