Tennis

Tennis på tv just nu, final i Franska Öppna mellan svenska Robin Söderling och schweiziske Roger Federer. Fast Federer leder med 2-0 i set just nu och är på väg att vinna sitt tredje set också, så det ser inte så speciellt ljust ut för Söderling. Men han har vart ganska duktig ändå får vi säga. Okej jag har inte sett så mycket då, men han har säkert gjort sitt bästa. Men en andraplats kan inte vara fy skam heller, även fast jag vet hur surt det är att missa den där förstplatsen. Fast jag fick höra att om Söderling kommer två så kommer han att bli rankad 12:a i världen också, det är ju jättebra ändå :) Just nu ligger han 23:a tror jag.



Robin Söderling "in action" ;P



Ha det bra! Puss

.

Kommentarer
Postat av: ingrid<3

Hej, jättebra blogg du har :D

Vad hände egentligen mellan dig och K? Varför tog det slut? =(

2009-06-07 @ 18:06:12
URL: http://ingridahlin.devote.se/
Postat av: maria

haha snygg bild! :P

2009-06-08 @ 08:20:55
URL: http://choocoolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0