Top Design

Jag sitter här i min säng och kollar på Top Design just nu. Det är faktiskt ganska kul att kolla på. Eller aa kul och kul, men ni fattar vad jag menar. För er som inte vet vad det är för något program så är det massa personer som ska inreda ett rum till olika klienter med en speciell budget. De ska göra sin klient nöjd med rummet och sen går det också en jury runt och kollar hur bra det passar. Sen utses en vinnare och i varje program åker även en person ut, den som gjorde sämst ifrån sig. Det är nästan som t.ex. Project Runway om ni sett det, bara det att här ska de designa ett rum istället för kläder.





Haha, kanske inte snyggaste bilden precis, men jag hittade ingen bättre..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0