TV

Jag sitter nu här i soffan och chattar lite med mina kompisar :)  Samtidigt så kollar jag på tv, det är typ ngt program om två siamesiska tvillingar som precis fyller 16 år och tar körkort och allt. Asså fatta att vara 16 år och sitta ihop, det måste ju vara ganska svårt, elr? Jag menar de borde ju ha olika tankar om saker och ting och i skolan så får de ju varsitt betyg och hur gör de då liksom utan att typ "fuska" elr nåt :P  Och nu tar de ju körkort, det måste ju vara ganska svårt eftersom de styr olika saker. De har två hjärtan och så men deras kroppar sitter ihop ganska rejält asså, men den ena har känsel på ena sidan av kroppen och den andra på den andra sidan, fett komplicerat egetnligen men de har väl lärt sig det. Nä nu tog det slut, så ska försöka hitta ngt annat man kan kolla på :)

Pussar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0