"Generation fett"

Sitter och kollar på "Generation fett" på tv3 just nu, det handlar om en kvinna som är jättefet typ och även fast hon är det så vill hon bli fetare. Hon sa att hon ville bli fetast av alla som har levt, och asså vem vill det? Elr ja on vill ju tydligen det, men fatta, vrf vill man det egentligen? Hon kmr ju inte kunna gå elr nåt sen typ. Och jag säger bara stackars hennes barn.. Hon har typ en son som e 12 år och han får typ sköta om hemmet och det, och sen tar han hand om sin lillasyster och allt. Ne, vet inte om jag "orkar" kolla på det här i en hel timme, kanske byter kanal snart. Men ville bara säga det där typ.. Men aa hon gör ju som hon vill.
Skulle ni vilja vara så fet liksom?

Puss
.

Kommentarer
Postat av: carro

nee jag skulle aldrig kunna vara så fet! :O eller kan kan jag ju alltid men jag skulle inte vilja det (a) pussar <3

2009-01-22 @ 20:35:51
Postat av: Jennifer

svar: ne precis, det skulle jag inte heller vilja.. =/ fett jobbigt det vore. pussar<3

2009-01-22 @ 20:41:39
URL: http://jennifererer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0