Inget internet

Idag i skolan så hade vi inget internet på typ hela dagen.. Det var hur irreterande som helst, eftersom det fanns ju typ inget att göra på rasterna då. Elr plugga lite gjorde vi, men de flesta av vårat plugg måste man ju ha nät till. Varför de hade stängt av nätet idag var för att tvåorna hade nationellt prov i Svenska B och då skulle de skriva en uppsats på datan och då får de ju inte använda internet, så därför stängde de av nätet så att de inte skulle kunna fuska elr nåt. Men stackars oss asså tkr jag.. =/(a) Aja, vi klarade oss och nu är jag hemma med nät igen :9 Och kan skriva i bloggen, som jag inte kunnat göra på dagen.


Appropå bilden; jag hade tråkigt och inget att göra.. (a) ;P


Hoppas ni har det bra! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0