Ny data

Jag sitter här nu framför tv:n och håller på lite med min nya data. Vi fick dem igår i skolan, för vi skulle ju få en bärbar data av skolan och nu har vi äntligen fått dem :) Det tog några veckor innan vi fick dem, men det har ju gått bra i skolan hittills utan dem ändå så det gör väl inte så mkt antar jag :P  Men det är ju ändå  kul att vi har fått dem nu :)  Men det som jag stör mig mest på med den här datan nu är att mellanslagstangenten är väldigt seg, så ibland så blir det inget mellanslag, så då måste man gå tillbaka när man märker det.. Och det är typ hela tiden... =/  Aja,får hoppas att det fixar sig snart.
Datan är väl kanske inte den snyggaste precis, tvåorna har mkt snyggare datorer än oss, men våra är nog lite bättre tror jag och våra är typ lite lättare än deras också och det är ju bra eftersom man kmr att bära den hem och till skolan hela tiden.

Puss på er
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0