Msn kronglar..

Sitter nu här hemma och bara kollar runt lite på datan och funderar lite. Har inte så jättekul just nu, för msn funkar typ inte, den kronglar typ jättemkt just nu =/ Jag loggade in och var inne ett tag, men helt plötsligt så bara loggades jag ut och sen provade jag flera ggr att logga in igen och tillslut så funka det men nu har det loggats ut igen.. Och det var ju väldigt tråkigt för jag satt ju och prata med fler personer på msn och nu kan jag inte prata med dem ngt mer :( Tråkigt, tråkigt..  För själva internet funkar ju.. Menmen, hoppas det funkar snart igen, för det är mkt roligare att prata med folk än att bara sitta vid datan och inte göra ngt särskilt :P

Puss på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0